Δευτέρα 6 Μαΐου 2019

Εκδρομή - Αρλέτα

Δε θέλω εγώ από σένα παραμυθάκια να μου πεις λόγια μεγάλα και ψέμματα δε θέλω εγώ από σένα πράγματα τις νύχτας παραμυθάκια να μου πεις και μπερδέματα μια αναπνοή Εγώ από σένα θέλω μόνο μια εκδρομή στο φως μια διαδρομή κι άσε τ΄αύριο γι΄αύριο εγώ από σένα θέλω μόνο τ΄όνειρο Δε θέλω εγώ από σένα σημερινό τίποτα να ΄ναι πιο βαρύ τίποτα να ΄ναι πιο βαρύ απ΄το φτεράκι μιας μέλισσας δε θέλω εγώ από σένα της άγριας θάλασσας απ΄τον αφρό



 Στίχοι: Αρλέτα
Μουσική: Βαγγέλης Γεωργίου
[...] Μια μέρα δηλαδή σαν τη σημερινή. Η Ύδρα τον χειμώνα είναι διπλά γοητευτική, τουλάχιστον έτσι την θυμάμαι. Και ειδικά εκείνο το πρωί το κράτησα στη μνήμη μου σαν κάτι μαγικό. 
Ο Γιώργος Παπαστεφάνου θυμάται την Αρλέτα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...