Δευτέρα 21 Αυγούστου 2017

Γιώργος Μαυρομανωλάκης. Γιαβάς - γιαβάς (Κατσιφόρας), Αρτεμώνα , Τα παλαιά μου βάσανα., Πεντοζάλη. (Νάξος - Κρήτη)

Γιώργος Μαυρομανωλάκης(Μαύρος): Λαούτο, Τραγούδι
Αλέξανδρος Κανακάκης: Φλογέρες, Τραγούδι
Δημήτρης Στεφανάκης: Λύρα
Μαρίτζια Κατσούνα: Κρουστά, Τραγούδι


1. Γιαβάς - γιαβάς (Κατσιφόρας)
Παραδοσιακός σκοπός της Νάξου.

Να ’μουν μιαν ώρα στο χωριό
να δω τον κατσιφόρα
γιαβάς γιαβάς
να δω τον κατσιφόρα
δεν μ’ αγαπάς
ν’ακούσω και τσ’ αφροκοπιάς
ότι να πιάνει η μπόρα
γιαβάς γιαβάς
να δω τον κατσιφόρα.

2  Αρτεμώνα  Παραδοσιακό Αιγαιοπελαγίτικο

Στον Αρτεμώνα στο Σταυρί
στα Ξάμπελα στο κάστρο
εκεί το πρωτογνώρισα
το πρόσωπό σου τ’ άσπρο.

Στον Αρτεμώνα δεν περνώ
γιατί μ’ αναγελούνε
θα πάω στην Καταβατή,
που με παρακαλούνε.

3. Τα παλαιά μου βάσανα..   
Παραδοσιακό  Κυκλάδες   ( Νάξος )  


Τα παλαιά μου βάσανα πε
περά , καλέ, περάσανε και πάνε
λελαλέ κι αμάν αμάν
Τα παλαιά μου βάσανα

Τα τωρινά γενήκανε φί
φίδια καλέ, φίδια για να με φάνε
λελαλέ κι αμάν αμάν
Τα τωρινά γενήκανε

Ετούτα είναι βάσανα κι ό
κι όχι καλέ, κι όχι τα περασμένα
λελαλέ κι αμάν αμάν
Ετούτα είναι βάσανα...

Ανοίξανε οι φλέβες μου και
τρέ καλέ, και τρέχουν ματωμένα
λελαλέ κι αμάν αμάν
Ετούτα είναι βάσανα

Τα βάσανά μου τραγουδώ τον
πο καλέ, τον πόνο μου γλεντίζω
λελαλέ κι αμάν αμάν
Τα βάσανά μου τραγουδώ

Κι όπως τον βρίσκω τον καιρό έ
έτσι καλέ, έτσι τον αρμενίζω
λελαλέ κι αμάν αμάν
Τα βάσανά μου τραγουδώ

4. ΠΕΝΤΟΖΑΛΙ

 " Όποιος δεν ξέρει και του πουν, για μιας τον πιάνει ζάλη πως στα Σφακιά τον πόλεμο, τον κάνουν πεντοζάλι".
 
Γιώργος Μαυρομανωλάκης(Μαύρος)
 Μια μουσική διαδρομή πολλών χρωμάτων, παλαιών και νέων, με έντονο το στοιχείο του αυτοσχεδιασμού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...