Τρίτη 17 Ιουνίου 2014

Διονύσιος Φρίγκος Αγαθούποτε Αγγέλου από το Τζάντε! το “Φιόρο του Λεβάντε” όπως ο ίδιος συστήνεται με καμάρι.

...Εχω τον μπάρμπα μου τον Άντζελο τη θεία μου την κοντέσα Μαρίτσα τον γαϊδαρο το κοντοστρούμπουλο την κατσίκα την περδίκο καί την Μαργιωρίκο... Καί αυτό είναι το τραγούδι του Σιόρ Διονύσιου όταν έκανε την εμφάνιση του στον μπερντέ. "Μνήμες από το θέατρο Σκιών του Κ. Καρεκλά.(Κώστα Νταμαδάκη)" (Ατάκες απο τον Σιόρ Διονύσιο: όταν ο Δερβέναγας τον αποκάλεσε Φράγκο! "Καραγκιόζο με είπε φράγκο με είπε!,πέστονε καί σύ δίφραγκο-Ωρε άμε στο διάλο διαούλο δίφραγκο.,")...Καί συνέχιζε το ταγούδι... .Ωραία πού ναι η Ζάκυνθος Να ήταν (ήτο) πιο μεγάλη που ‘χει τα σπίτια τ' αψηλά Κάτω στο περιγιάλι Τζάντε μου, Τζάντε, Τζάντε μου κορώνα του Λεβάντε αφρός του Μαργαριταριού και πέτρα του διαμάντε Μαύρο καρά-, μαύρο καράβι θα γενώ κι' άσπρα πανιά, κι'ά σπρα πανιά θα βάλω Όρτσα θα βάλω τα πανιά ΑΟΥΑ Για να ‘ρθω να σε πάρω... Στήν ὀμορφη Ζάκυνθο λοιπόν καί τά δύο παρακάτω μουσικά βίντεο.

.cemantron.wordpress

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...