Πέμπτη 31 Δεκεμβρίου 2020

Αποχαιρετώντας τον παλιό χρόνο με μαντινάδες



Από κοπέλι ήθελα δώρο του Αϊ Βασίλη
και γέρασα και πόμεινε το θέλω μου στα χείλη

 Γεωργίας Λουλάκη.

 
Ο χρόνος εις το πέρασμα Θέ μου πληγές τση φέρνει κι όμως τονε γιορτάζουνε κάθε φορά που μπαίνει.

Ολοι τονε γιορτάζουνε το χρόνο όντε μπαίνει
μα “γω πενθώ για τον παλιό που δεν ξαναγιαγέρνει

Πρωτοχρονιά κι εγώ χαρά, μα δεν το φανερώνω
μην τσακωστούν ετσά βραδιά η μοίρα με το χρόνο.

Πρωτοχρονιά κι η μοίρα μου αμέριμνη κοιμάται
πως είναι μέρα τση χαράς, καθόλου δε θυμάται.

Εμπήκε η πρωτοχρονιά και το “μαθα “πο άλλους
άρα λοιπόν και σήμερο, έχω καημούς μεγάλους.

Ο χρόνος είναι αφεντικό κι ότι τ’αρέσει κάνει
αυτός θ’άνθίσει το κλαδί, αυτός θα το ξεράνει

Ηθελα να’΄μουνε χαρά, με τον καινούργιο χρόνο
να κάμω το ποδαρικό στους δυστυχήδες μόνο.

Ολα τ΄ανακαλυψανε ...ένα ΄πομένει μόνο...
ενα κουμπί να το πατείς ...να σταματά το χρόνο...

(ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ ΧΑΙΡΕΤΗΣ-ΓΥΑΛΑΦΤΗΣ)


Νά `τανε ο χρόνος μολυβιά
να παίξω μια να σβήσει,
να μη περνά `πο πάνω σου
σημάδια να σ` αφήσει...!!!

Χριστέ και Παναγία μου
κάμετ` οι μέρες που `ναι,
τα μάθια να στερέψουνε,
τα χείλη να γελούνε...!!!

Γιάννης Τρευλάκης

"Δε θέλω χρόνε που θα ‘ρθεις πολλές χαρές να φέρεις
να πάρεις θέλω του παλιού το πόνο αν καταφέρεις."

 Δέσποινα Ξερουδάκη.

Καινούργιε χρόνε κάμε τη αλήθεια την ευχή μου
να ‘ναι φλουρί η αγάπη τζη στη πίτα τη δική μου
Του Ασπρογένη άγιου και του Ανοιχτοχέρη
ότι σου λείπει κάνω ευχή γρήγορα να στο φέρει


  Δέσποινα Σπαντιδάκη

Καινούργιε χρόνε του παλιού ξάνοιξε να μη μοιάσεις
φέρε στσ’ ανθρώπους τσι χαρές μα πράμα δε θα χάσεις

Μαντινάδα του Χρονάκη 


Μ’ ένα γεμάτο μαστραπά τ’ ανθρώπου η ζήση μοιάζει
που πίνει ο χρόνος μια γουλιά κάθε φορά π’ αλλάζει

  Ζαχάρης Παπαδάκης

Ο νέος χρόνος που ‘ρχεται
να ‘χει χαρές και γέλια
Προπάντων για τσ΄ ανήμπορους
και τα μικρά κοπέλια!

Ν. Ζωιδάκης


https://rethemnos.gr/o-gialaftis-apochereta-ton-palio-chrono-ke-ipodechete-ton-kenourgio/
https://www.facebook.com/Giorgos-Vitoros-Official-365805380185292/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...