Δευτέρα 5 Μαρτίου 2018

¨ΗΛΙΟΓΕΝΝΗΤΗ" Σταυρός του Νότου Αλέξης Παρχαρίδης

Από την παράσταση "INTER AMAN" στο Σταυρό του Νότου στις 18/2/2016, με τους Μάνο Αχαλινωτόπουλο, Haig Yazdjian, Αλέξη Παρχαρίδη, Χρήστο Χαλκιά και Γιάννη Κυριμκυρίδη.




Είδα ενα όνειρο μικρό που γλύκανε η καρδιά μου /Είχα φτερά πνοή γιορτή Ψηλό το πέταγμά μου /Κι έψαχνα λέει στα σύννεφα / στην αγκαλιά του αγέρα να βρώ την ηλιογέννητη / του ήλιου θυγατέρα / στο πέταγμα μου 
 Του ανέμου άστρο κι εγώ το πιο μικρό μες το φως της αυγής ανατολής / Μες το μπλε τ' ουρανού του γιορτινού / η ματιά μου δροσιά σταλαγματιά / με το φόβο γελά αχ πως πετώ / του ανέμου ψυχή κι εγώ / πως να σωθώ να μάθω που πηγαίνω / Βρίσκω την ηλιογέννητη στου σύννεφου την άκρη / φλόγα φωτιά στα μάτια της χρυσή ειν' η θωριά αααχ η θωριά της / Αν θες να μάθεις που θα πας / και να σωθείς γυρεύεις / παιδί να γίνεις μάτια μου στο μύθο να πιστεύεις

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...