Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016

ταξίδι

Image may contain: ocean, water, outdoor and nature

Θέλω να πάμε πίσω στο χρόνο οι δυο μας και να κάνομε ένα ταξίδι που έπρεπε να είχαμε κάνει πριν χρόνια.
Δεν πειράζει που αργήσαμε, πιάσε με απ' το χέρι και πάμε να βρούμε αυτά που προσπεράσαμε.

Μην ανησυχείς, το εισιτήριο μας είναι χωρίς ημερομηνία και το κρατάω καλά φυλαγμένο.
Μπες λοιπόν στη βαρκούλα μου και ξεκινάμε.
Μην σε τρομάζει που είναι χάρτινη, έχω γράψει πάνω της χιλιάδες φορές το σ' αγαπώ για ν' αντέχει τις φουρτούνες.
Θα σε πάω ταξίδι λοιπόν ,ταξίδι πίσω στο χρόνο τότε που ήμουν παιδί.
Ένα παιδί σιωπηλό ,ένα παιδί αλλιώτικο ,που κάθε φορά που σ' έβλεπε γινόταν το βλέμμα του κοφτερή λεπίδα.
Μια λεπίδα που σου πέταγα κατευθείαν στην καρδιά χωρίς να σε λυπάμαι.
Συγχώρα με μα κανείς δεν μου 'μαθε πως ν' αγαπώ ,πώς να βάφω τη θλίψη κόκκινη, να της στολίζω τα μαλλιά και να την ξεγελάω.
'Ένα παιδί ήμουν μόνο που το ξέχασαν και ακόμα περιμένει.
Θέλω να σου πω όλα τα σ' αγαπώ που έχω στοιβάξει μέσα μου για σένα.
Θέλω να πάρεις τα σ' αγαπώ μου, να τα στρώσεις και να ξαπλώσεις πάνω τους.
Κι εγώ θα 'ρθω κοντά σου, να σου χαρίσω όλα τα παιδικά χαμόγελα που σου χρωστάω. Αν θέλεις , θα μ' αφήσεις να σου χαϊδεύω και τα μαλλιά.
Θέλω να μου πεις παραμύθια με βασιλόπουλα και πριγκίπισσες , μα φρόντισε το τέλος να 'ναι καλό .
Μην βάλεις δράκους στο παραμύθι σου, τρομάζω εύκολα.
Θα κρεμάσω έναν ήλιο στο κατάρτι της βάρκας κι αν κρυώνεις θα σου φτιάξω ένα κίτρινο ζακετάκι απ' τις ανάσες του να το φορέσεις.
Δεν ξέρω σε πόσα μέρη θα προλάβουμε να πάμε , μα δεν έχει σημασία .
Αν σ' αρέσει το ταξίδι θα ταξιδεύουμε συχνά σε τόπους μαγικούς που έχω ζωγραφίσει για σένα.
Ανέβα στην βάρκα λοιπόν και ξεκινάμε ...; ...;.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...