Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

Εκοιμήθη ο αγαπημένος Ιερέας του Οσίου Πορφυρίου

hiotakisΤου Αιμίλιου Πολυγένη

Εκοιμήθη σήμερα, Κυριακή 21 Φεβρουαρίου σε ηλικία 88 ετών ο γνωστός μαχητικός Ιερέας των Σφακίων παπά Γιώργης Χιωτάκης.
Ο χαρισματικός παπα Γιώργης ήταν από τα Νομικιανά τα οποία ανήκουν στον δήμο Σφακίων και είχε δώδεκα παιδιά, ενώ τον είχε τιμήσει και ο Πρόεδρος της Δημοκρατίας κ. Κωστής Στεφανόπουλος ως υπερπολύτεκνο ιερέα.
«Είμαι ένας Ταλιμπάνης της εκκλησίας, που τον θάνατο δεν τον έχω για τίποτις. Όποιος φοβάται τον θάνατο δεν μπορεί να κάνει καλή πράξη, όποιος προδικάζει τη νίκη για να πολεμήσει είναι ηλίθιος. Άπαξ και πολεμώ είμαι νικητής» είχε πει πριν λίγο καιρό ο παπα Γιώργης σε συνέντευξή του.

Να αναφερθεί πως τον μακαριστό παπα Γιώργη αγαπούσε πάρα πολύ ο Όσιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης, το οποίο πολλές φορές ο Όσιος το έδειχνε έμπρακτα.
Συγκεκριμένα ο Όσιος Πορφύριος κατέβηκε στα Χανιά και έμεινε στο σπίτι του παπα Γιώργη για δύο ολόκληρες εβδομάδες, κάτι που δεν συνήθιζε να κάνει ο Όσιος Πορφύριος.
Κάποτε ο παπα Γιώργης μου είχε πει ένα θαυμαστό γεγονός με το Όσιο Πορφύριο: "Αιμίλιε μου, μια φορά πήγαινα με τον Γέροντα Πορφύριο σε ένα μέρος εδώ στην Κρήτη. Τότε μπροστά μας είδαμε ένα ποτάμι και του λέω: "Γέροντα, να 'χαμε ένα γάιδαρο! Και απαντά ο Γέροντας Πορφύριος: Που να τον βρούμε παπα Γιώργη; ''Νάτος Γέροντα", και έδειξε τον εαυτό του. Τότε Αιμίλιέ μου τον έβαλα σε μία πέτρα και τον πήρα στους ώμους μου. Μόλις μπήκα στο ποτάμι ο Γέροντας Πορφύριος μου χάιδεψε το κεφάλι και μου λέει: ''Αυτό πρέπει να γίνει ζωγραφιά παπα Γιώργη μου.'' 
Στην συνέχεια ο Παπα Γιώργης μου είπε: ''Όταν επιστρέψαμε πάλι στο ποτάμι και έσκυψα να τον ξαναβάλω στους ώμους μου, ώ του Θαύματος βρεθήκαμε απέναντι χωρίς να θυμάμαι πως περάσαμε, αλλά ούτε είμασταν βρεγμένοι.'' 
Με τον Παπα Γιώργη είχα γνωριμία πολλά χρόνια, πολλές φορές με έπαιρνε στο τηλέφωνο και μου έλεγε: "Αιμιλιέ μου, πότε θα γίνει ο Γέροντας Πορφύριος άγιος; Πρέπει να γίνει..." φώναζε χαρακτηριστικά από την άλλη άκρη της γραμμής.
Αιωνία η μνήμη σου παπα Γιώργη...
πηγή 
 Διαβάστε επίσης:Θαυμαστά γεγονότα με τον άγιο γέροντα Πορφύριο, τα οποία έζησε και εξιστορεί ο παπά Γιώργης Χιωτάκης από τα Σφακιά της Κρήτης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...