Τρίτη 12 Αυγούστου 2014

Robin Williams: «Ο πλανήτης πρέπει να υποκλίνεται στην Ελληνική Ιστορία!»



Robin Williams: «Ο πλανήτης πρέπει να υποκλίνεται στην Ελληνική Ιστορία!»

Δήλωνε τότε: «Κάθε μέρα που ζω ευγνωμονώ τον Θεό» - Τι έλεγε για τον αλκοολισμό αλλά και για τον ελληνικό πολιτισμό

Διαβάστε τη συνέντευξη που είχε δώσει στο Πρώτο Θέμα και τον Γιώργο Σατσίδη ο Ρόμπιν Γουίλιαμς τον Δεκέμβριο του 2011, τότε που είχε χαρίσει τη φωνή του στον Ραμόν του Happy feet 2.

3.12.2011
O βραβευμένος με Οσκαρ για το «Good Will Hunting» Ρόμπιν Γουίλιαμς είναι κάτι παραπάνω από ένας ταλαντούχος ηθοποιός του Χόλιγουντ.

Από κοντά είναι τόσο διασκεδαστικός ώστε η συζήτηση μαζί του να εξελίσσεται σε one man show! Κάνει πλάκα, αστειεύεται, κοροϊδεύει, μιμείται φωνές. Εχει αστείρευτο χιούμορ, αγάπη για τη ζωή και πάθος για τη δουλειά του.

Μια εγχείρηση ανοιχτής καρδιάς, στην οποία υπεβλήθη πριν από λίγα χρόνια, τον έκανε να εκτιμήσει ακόμη περισσότερο τη ζωή: «Από εκείνη την ημέρα κάνω τον σταυρό μου κάθε φορά που είμαι πάνω από το έδαφος. Δεν θέλω να χάνω λεπτό από την πολύτιμη εμπειρία της ζωής», δηλώνει.



- Πρόσφατα δηλώσατε ότι η εμπειρία της επέμβασης στην καρδιά σάς άλλαξε πολύ.

Πάρα πολύ. Κάθε μέρα που ζω ευγνωμονώ τον Θεό. Παλιότερα ήταν γνωστή η εξάρτησή μου από το αλκοόλ. Σήμερα, απορώ με αυτή μου την εμμονή και λυπάμαι τα χρόνια που έχασα. Εδώ και πάρα πολύ καιρό πίνω μόνο νερό, χαίρομαι που η καρδιά μου άντεξε και σήμερα βρίσκομαι εδώ δημιουργώντας καινούρια πράγματα. Μένω πια μόνιμα στο Σαν Φρανσίσκο δίπλα στη θάλασσα. Ο καιρός είναι υπέροχος, κάτι που με κάνει να συνειδητοποιώ πόσο σημαντική είναι η κάθε μέρα στη ζωή μας. Οταν αποκαταστάθηκαν τα προβλήματα με την καρδιά μου, υποσχέθηκα στον εαυτό μου ότι από εδώ και πέρα δεν θα τον ξαναταλαιπωρήσω και δεν θα έχω καμία εξάρτηση στη ζωή μου εκτός ίσως από το Ιντερνετ, στο οποίο έχω λατρεία, εμμονή και πάθος. Γκουγκλάρω όλη μέρα όπου κι αν βρεθώ και μου αρέσει να παίζω παιχνίδια.


- Κυκλοφορεί μια φήμη ότι στο Διαδίκτυο υποδύεστε ένα εξάχρονο κοριτσάκι!

Ψέματα, όταν παίζω παιχνίδια με άλλους δεν κάνω κάτι τέτοιο. Εντάξει, δεν λέω ποιος είμαι, ούτε λέω όμως ότι είμαι ένα μικρό κοριτσάκι. Είμαι εθισμένος στο Ιντερνετ και όταν δεν δουλεύω, περνάω ατελείωτες ώρες διαβάζοντας αμέτρητα άρθρα. Μικρότερος ήμουν επιφυλακτικός απέναντι στην τεχνολογία, αλλά στην πορεία κατάλαβα ότι είναι αστείο να μην προσαρμόζεσαι στα δεδομένα της εποχής. Δεν θέλω να είμαι αλλού, θέλω να είμαι
μέσα σ' αυτό που συμβαίνει τώρα στον κόσμο μας.


- Ξέρω ότι έχετε επισκεφτεί την Ελλάδα. Πώς σας φάνηκε;
Εχω έρθει για διακοπές με ένα σκάφος και γυρίσαμε όλα τα νησιά.Αντικρίζοντάς τα λες: «Δεν το πιστεύω ότι εδώ εξιστορούνται όλα όσα διαβάζουμε στην ελληνική μυθολογία». Η Ελληνική Ιστορία είναι κάτι στο οποίο οφείλει να υποκλίνεται όλη η ανθρωπότητα.

Μπορεί η οικονομία σας να πηγαίνει κατά διαόλου, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είστε ανίσχυροι. Τα οικονομικά δεδομένα διαρκώς αλλάζουν σε Ευρώπη και Αμερική για όλους. Αυτό που δεν αλλάζει είναι η κληρονομιά, η ταυτότητά σας. Ο Παρθενώνας δεν φεύγει από την Αθήνα. Είναι εκεί για να υπενθυμίζει ότι η πρόοδος και η ακμή μπορεί να επιστρέψουν. Εγώ τώρα στην Αγγλία, για παράδειγμα, δεν πήγα πουθενά. Ηρθα για την προώθηση της ταινίας και θα φύγω. Τι να δω, το παλάτι του Μπάκιγχαμ; Δεν με νοιάζει.

Οπως κι αν πάω στη Γερμανία, δεν με ενδιαφέρει το Τείχος του Βερολίνου, το οποίο δεν αποτελεί σύμβολο ευημερίας αλλά το αντίθετο. Ωστόσο τη Δήλο, τον Παρθενώνα και τις Μυκήνες δεν μπορείς να τα αγνοήσεις!

πηγή 

O κλόουν που ήταν Αμλετ: Mε αυτό τον τίτλο αποχαιρετά το Time τον Ρόμπιν Γουίλιαμς που έφυγε από τη ζωή το βράδυ της Δευτέρας σε ηλικία 63 ετών. «Aφηνε το κοινό έκπληκτο, συγκλονισμένο, εξουθενωμένο».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...